پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261552
فوتسال جام ملت‌هاي آسيا| شکست تلخ شاگردان شمسايي مقابل سامورايي‌ها/ نايب‌قهرماني تيم جوان ايران در قاره کهن!
تاریخ انتشار : 1401/07/17 07:54:29
نمایش : 731
تيم ملي فوتسال کشورمان به مقام ‌نايب‌قهرماني جام ملت‌هاي آسيا دست يافت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي فوتسال کشورمان در چارچوب ديدار نهايي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۲۲ - کويت، از ساعت ۲۰:۳۰ ديشب (شنبه - ۱۶ مهرماه) در سالن سعد عبدالله شهر کويت به مصاف تيم ملي ژاپن رفت.

تيم ملي ژاپن با برتري ۲ بر يک مقابل ازبکستان در ديدار نهايي به بازي فينال رسيد و تيم ملي فوتسال کشورمان هم با پيروزي پر گل ۵ بر صفر، به جواز حضور در ديدار فينال جام ملت‌ها دست يافت.

تيم ملي ژاپن از ۷ تقابل فينالي پيشين خود مقابل فوتساليست‌هاي ايراني به تنها يک پيروزي رسيده بود و سهم ايراني‌ها، ۶ قهرماني در معتبرترين مسابقات فوتسال قاره کهن بوده. تيم ملي پيش از اين جدال ۱۲ عنوان قهرماني داشت.

آناليز دقيق سامورايي‌ها باعث شد تا در نيمه نخست، موقعيت‌هاي چنداني نصيب تيم ايران نشود اما در پايان اين نيمه تيم ملي با نتيجه تساوي يک بر يک روي گل سعيد احمدعباسي به رختکن رفت.

در نيمه دوم هم بي‌تجربگي و اشتباهات فردي کار دست شاگردان شمسايي داد تا جايي که ۲ بار دروازه ايران باز شد و سيزدهمين عنوان قهرماني براي تيم ملي ايران از دست رفت تا ژاپن به جام برسد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html